هاتف نیوز – شرکت مخابرات استان گیلان با تلاش و پشتکار همکاران خود در ششماههی نخست امسال توانست نسبت به مدت مشابه در سال پیش با بهبود قابل ملاحظهیی در عملکرد تجمیعی از رتبهی 24 به 12 نایل آید.
هاتف نیوز – شرکت مخابرات استان گیلان با تلاش و پشتکار همکاران خود در ششماههی نخست امسال توانست نسبت به مدت مشابه در سال پیش با بهبود قابل ملاحظهیی در عملکرد تجمیعی از رتبهی 24 به 12 نایل آید. بر پایهی گزارش روابط عمومی شرکت مخابرات استان گیلان در این مدت از نظر توسعهی فنی این شرکت رتبهی هفتم کشور و از نظر مالی رتبهی چهاردهم کشور را کسب نموده است. این گزارش میافزاید: ارتقای درجه از رتبهی 24 به 12 در طول یکسال در سایهی ارائهی خدمات مطلوب به مشتریان و در نتیجهی افزایش درآمد بیشتر برای شرکت بوده است. در این راستا و پس از تامین تجهیزات، 44 سایت در مرکز استان مجهز به خدمات نسل سوم(3G) همراه اول گردیدند و در فاز بعدی شهرهای بندرانزلی، لنگرود، لاهیجان و بندر آستارا نیز از این خدمات بهرهمند خواهند شد. روابط عمومی شرکت مخابرات استان گیلان اظهار امیدواری کرد که با کسب مجوز از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و دیگر مراجع، شرکت مخابرات استان گیلان با دانش و توان نیروهای جوان خود خدمات WiFi را نیز در استان گیلان ارائه دهد.
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.