کد خبر : 3273
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۳ - ۷:۳۰

سامانه‌ی 122 پاسخگوی شهروندان در زمینه‌ی اتفاقات بخش آب و فاضلاب

سامانه‌ی 122 پاسخگوی شهروندان در زمینه‌ی اتفاقات بخش آب و فاضلاب

هاتف نیوز– پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان از فعال بودن سامانه‌ی ارتباطی 122 برای پاسخگویی به پرسشها، ابهامات و مسائل مردم و دریافت گزارشاهای شهروندان در زمینه‌ی اتفاقات حوزه‌ی آب و فاضلاب خبر داده است.

هاتف نیوز– پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان از فعال بودن سامانه‌ی ارتباطی 122 برای پاسخگویی به پرسشها، ابهامات و مسائل مردم و دریافت گزارشاهای شهروندان در زمینه‌ی اتفاقات حوزه‌ی آب و فاضلاب خبر داده است.
بر پایه‌ی این گزارش تلفن ارتباطی موجود مرجع راهنمايي مشتركين در حوادث آب و فاضلاب استان گیلان خواهد بود و کار پاسخگویی سریع، دقیق و شبانه‌روزی به تماسها را انجام خواهد داد.
این گزارش می‌افزاید: تسریع در ارائه‌ی خدمات بهتر به مشتركين شرکت آب و فاضلاب استان گیلان از جمله مزایای ایجاد ارتباط با این سامانه است.

9

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.