هاتفنیوز – شهروندمداري و تكريم ارباب رجوع بايد مورد توجه همهی همكارانمان در شهرداري قرار گيرد.
هاتفنیوز – شهروندمداري و تكريم ارباب رجوع بايد مورد توجه همهی همكارانمان در شهرداري قرار گيرد. این مطلب را سرپرست معاونت اداري – مالي شهرداري کلانشهر رشت در نخستين روزهاي كاري خويش در حوزهی اداري – مالي عنوان کرد و بر لزوم تلاش برای ايجاد درآمد پايدار تاكيد نمود. داریوش رحمتی افزود: نگاهمان در حوزههاي مختلف شهرداري بايد جذب سرمايهگذار و انجام كارهاي زيربنايي و فراهم کردن زیرساختهای لازم براي شهر رشت باشد. وی تصريح كرد: ضرورت تامين منابع مالي شهرداريها و تدوین برنامهريزي ميانمدت و درازمدت يكي از مهمترين ضروريات مديريت شهري است كه ميبايست مورد توجه همکارانمان قرار گيرد. سرپرست معاونت اداري – مالي این شهرداري افزود: شهروندمداري و تكريم ارباب رجوع يكي از موارد مهم و قابل توجه است كه سبب ارتقاي كيفيت و رضايتمندي مراجعان به شهرداري ميگردد و به همین دلیل از تمامي همكارانمان در مجموعهی شهرداري انتظار داریم در جهت تحقق اين مهم كوشا باشند. وي گفت: قطعاً همراهي و مشاركت شهروندان در تمامي اقدامات شهرداري ميتواند كليد موفقيت مدیریت شهر رشت باشد و از مردم که مالكان اصلي شهرداري هستند انتظار داریم تا با پرداخت به موقع عوارض و مطالبات شهرداري و نیز همكاري در طرح مميزي املاك شهر رشت، خادمانشان در شهرداري رشت را ياريگر باشند. رحمتي تصريح كرد: اميدواريم بتوانيم در راستاي انجام مسووليت خطير اداري – مالي با هدف جلب رضايت همكاران و شهروندان گامهايي موثر برداريم و با اجرای طرحها و برنامههای اصولی توسعهی شهر را رقم بزنیم.
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.