کد خبر : 1352
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۶

سرپرست معاونت اداري – مالي شهرداري رشت:همکارانمان شهروندمدار باشند

سرپرست معاونت اداري – مالي شهرداري رشت:همکارانمان شهروندمدار باشند

هاتف‌نیوز – شهروندمداري و تكريم ارباب رجوع بايد مورد توجه همه‌ی همكارانمان در شهرداري قرار گيرد.

    هاتف‌نیوز – شهروندمداري و تكريم ارباب رجوع بايد مورد توجه همه‌ی همكارانمان در شهرداري قرار گيرد.
این مطلب را سرپرست معاونت اداري – مالي شهرداري کلانشهر رشت در نخستين روزهاي كاري خويش در حوزه‌ی اداري – مالي عنوان کرد و بر لزوم تلاش برای ايجاد درآمد پايدار تاكيد نمود.
داریوش رحمتی افزود: نگاهمان در حوزه‌هاي مختلف شهرداري بايد جذب سرمايه‌گذار و انجام كارهاي زيربنايي و فراهم کردن زیرساختهای لازم براي شهر رشت باشد.
وی تصريح كرد: ضرورت تامين منابع مالي شهرداريها و تدوین برنامه‌ريزي ميان‌مدت و درازمدت يكي از مهمترين ضروريات مديريت شهري است كه مي‌بايست مورد توجه همکارانمان قرار گيرد.
سرپرست معاونت اداري – مالي این شهرداري افزود: شهروندمداري و تكريم ارباب رجوع يكي از موارد مهم و قابل توجه است كه سبب ارتقاي كيفيت و رضايتمندي مراجعان به شهرداري مي‌گردد و به همین دلیل از تمامي همكارانمان در مجموعه‌ی شهرداري انتظار داریم در جهت تحقق اين مهم كوشا باشند.
وي گفت: قطعاً همراهي و مشاركت شهروندان در تمامي اقدامات شهرداري مي‌تواند كليد موفقيت مدیریت شهر رشت باشد و از مردم که مالكان اصلي شهرداري هستند انتظار داریم تا با پرداخت به موقع عوارض و مطالبات شهرداري و نیز همكاري در طرح مميزي املاك شهر رشت، خادمانشان در شهرداري رشت را ياريگر باشند.
رحمتي تصريح كرد: اميدواريم بتوانيم در راستاي انجام مسووليت خطير اداري – مالي با هدف جلب رضايت همكاران و شهروندان گامهايي موثر برداريم و با اجرای طرحها و برنامه‌های اصولی توسعه‌ی شهر را رقم بزنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.