کد خبر : 164
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۶:۲۸

شرکتهای حمل و نقل رعایت حقوق مسافران را در اولویت کاری خود قرار دهند

شرکتهای حمل و نقل رعایت حقوق مسافران را در اولویت کاری خود قرار دهند

    هاتف‌نیوز – مهندس ناصر آل‌محمدی مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان گیلان در نشست کارگروه ارتقای سطح خدمات بخش حمل و نقل مسافر، در سخنانی با فرا رسیدن عیدسعید فطر از دست‌اندرکاران و شاغلان بخش حمل و نقل مسافر استان گیلان خواست تا شرایط لازم برای هر چه بهتر و مطلوبتر شدن

    هاتف‌نیوز – مهندس ناصر آل‌محمدی مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان گیلان در نشست کارگروه ارتقای سطح خدمات بخش حمل و نقل مسافر، در سخنانی با فرا رسیدن عیدسعید فطر از دست‌اندرکاران و شاغلان بخش حمل و نقل مسافر استان گیلان خواست تا شرایط لازم برای هر چه بهتر و مطلوبتر شدن دور دوم سفرهای تابستانی به ویژه در تعطیلات عید فطر را  فضایی توام با ایمنی و آرامش، برای مردم و مسافران فراهم نمایند.
این مقام مسوول سپس گفت: ارتقای سطح کیفیت خدمات به مخاطبان این بخش، تکریم شایسته‌ی ارباب رجوع به عنوان ولی نعمت بخش حمل و نقل جاده‌یی بر اساس ارزشهای والای اسلامی از جمله برنامه‌ها و اهداف اساسی دست‌اندرکاران بخش حمل و نقل جاده‌یی استان گیلان است که امیدواریم با پیگیریهای کانون حمل و نقل مسافر و همدلی وهمکاری مدیران، متصدیان و رانندگان شرکتهای حمل و نقل مسافر استان وهمچنین نظارت بهینه‌ و موثر اداره‌ی کل حمل و نقل و پایانه‌های استان به این مهم دست یابم.
وی رضایت هموطنان که او به حق ولی نعمتان صنعت حمل و نقل به ویژه در بخش مسافری عنوان کرد را شرایط اولیه‌ی کار در این بخش دانست و گفت: بایستی با تلاش و کوشش مسافران محترم خاطرات خوشی از سفر با ناوگان حمل و نقل عمومی برونشهری را در تمامی ایام با خود به یادگار داشته باشند.
مهندس آل‌محمدی در ادامه‌ی سخنان خود از مردم نیز خواست تا با برنامه‌ریزی برای سفر به ویژه با انتخاب زمان حرکت مناسب و استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی ضمن کمک به كاهش ترافيك و صرفه‌جويي در مصرف حاملهاي انرژي، سفری ایمن را تجربه نمایند و در نتیجه زمینه‌ی کاهش حوادث رانندگی و بهبود شرایط اقتصادی خانوار را نیز فراهم کنند.
مدير كل حمل و نقل و پايانه‌های استان گیلان سپس با اشاره به فعالیت 112 شرکت حمل و نقل مسافر در این استان خاطر نشان نمود: در دور دوم سفرهای تابستاني ضمن برقراری کشیک در ستاد، گروههاي گشت محسوس و نامحسوس نیز از این اداره‌ی کل برای کنترل بر نحوه‌ی فعاليت شرکتهای حمل و نقل مسافربری به سراسر استان اعزام شده و ضمناً شماره تماس اداره‌ی کل7220154 -0131، کانون انجمنهای صنفی حمل و نقل مسافر 2229112 -0131، سامانه‌ی پيام كوتاه 20000141 و نمايندگان تشکلهای صنفی و اداره‌ی کل مستقر در پايانه‌های مسافربری استان آماده‌ی رسيدگی به مسائل و مشکلات مسافران و رسيدگی به شکايات آنها بوده، ضمناً كميسيون ماده‌ی 12 نیز در زمان اجرای طرح برای برخورد با تخلفات شركتهاي حمل و نقل مسافر استان فعال است.
شایان گفتن است افزون بر 350 هزار مسافر استان گیلان، در دور نخست سفرهای تابستانی از ناوگان حمل و نقل عمومی، استفاده کرده‌اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.