کد خبر : 14010
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۶

«ایستگاه سلامت» در محلات رشت برپا می‌شود

«ایستگاه سلامت» در محلات رشت برپا می‌شود

هاتف‌خبر – معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی – درمانی استان گیلان از برپایی «ایستگاه سلامت» در محلات رشت خبر داد.

   هاتف‌خبر – معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی – درمانی استان گیلان از برپایی «ایستگاه سلامت» در محلات رشت خبر داد.
به گزارش «هاتف‌خبر» از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وب‌دا)، دکتر علی داودی روز سه‌شنبه در نشست هماهنگی برگزاری «ایستگاه سلامت» که با حضور نمایندگان بخشهای مختلف دانشگاه علوم پزشکی گیلان در تالار اجلاس معاونت بهداشتی این دانشگاه در رشت برگزار شد، از برپایی «ایستگاه سلامت» در محلات رشت در آینده‌یی نزدیک خبر داد و گفت: در راستای ارتقای همه جانبه‌ی سطح سلامت و بهداشت شهروندان و بر اساس تفاهمنامه‌ی همکاری امضا شده بین دانشگاه علوم پزشکی گیلان و شهرداری رشت خدمات اجتماعی بخش‌ سلامت بین شهروندان رشتی بیش از پیش گسترش می‌یابد.


وی ادامه داد: در این زمینه افزون بر 50 محله در شهر رشت زیر پوشش این برنامه قرار می‌گیرند که در آن دانشگاه علوم پزشکی گیلان با ارائه‌ی خدمات آموزشی، بهداشتی و انجام برنامه‌های غربالگری، بستری مناسب را برای ارتقای سطح سلامت شهروندان و بهبود سبک زندگی انها فراهم می‌آورد. در ادامه‌ی این نشست هر یک از حاضران به بیان نقطه‌نظرات خود در باره‌ی چگونگی استقرار «ایستگاه‌های سلامت» در محلات رشت پرداختند و بر ارائه‌ی برنامه‌ی مدون یکساله در این زمینه تاکید شد.
گفتنی است نخستین «ایستگاه سلامت» در 14 تا 18 بهمن ماه امسال در پیاده‌راه فرهنگی رشت برپا شد که در آن، بیش از دو هزار شهروند رشتی از خدمات رایگان بهداشت و سلامت بهره‌مند شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.