به مناسبت «روزقلم»؛ «قلم» قویترین سلاح، بی‌صداترین سلاح
سرپرست مدیریت درمان تاکید کرد؛ همسویی «بانک رفاه» و «تامین اجتماعی» برای رضایتمندی بیمه‌شدگان

سرپرست مدیریت درمان تاکید کرد؛ همسویی «بانک رفاه» و «تامین اجتماعی» برای رضایتمندی بیمه‌شدگان

در نشست سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان و مدیریت شعب بانک رفاه گیلان بر همسویی مدیریت درمان و بانک رفاه در ارائه‌ی خدمات مطلوب به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی تاکید شد.
به گزارش «هاتف‌خبر» روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان از تاکید بر همسویی و همکاری در نشست سرپرست مدیریت درمان و مدیریت شعب بانک رفاه کارگران استان گیلان در ارائه‌ی خدمات مطلوب به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، خبر داد.
بر پایه‌ی این گزارش سرپرستی شعب بانک رفاه استان گیلان در این دیدار پیرامون ارائه‌ی خدمات موثر و مفید به بیمه‌شدگان استان با سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان به تبادل نظر و گفت‌وگو پرداخت.
در این دیدار دکتر رضا قنبرپور به نقش بانک رفاه استان در همراهی با مدیریت درمان استان گیلان اشاره نمود و اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی برای افزایش رضایتمندی بیمه‌شدگان و ارائه‌ی خدمات مطلوب به ذی‌نفعان گامهایی مهم و ارزنده در الکترونیکی نمودن خدمات برداشته است که این اقدامات در انجام بخشی از این خدمات همراهی و همسویی بانک رفاه در رسیدن به نقطه‌ی مطلوب بسیار مهم است.

سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان نیز با بیان اینکه در اجرای طرح نسخه‌‌نویسی الکترونیک ۱۰۰ درصد مطالبات مراکز طرف قرارداد مرتبط با نسخ الکترونیک حداکثر تا دهم ماه بعد به صورت علی‌الحساب پرداخت می‌گردد، افزود: تاکنون بانک رفاه به عنوان بانک همکار ما، همراهی و همکاری خوبی با مدیریت درمان استان گیلان در پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد داشته است.
دکتر رضا قنبرپور بر تداوم و گسترش همکاریهای موجود تاکید نمود.

پاسخی بگذارید