به مناسبت «روزقلم»؛ «قلم» قویترین سلاح، بی‌صداترین سلاح
شرکت توزیع نیروی برق گیلان برای گسترش بهره‌مندی از اپلیکیشن «برق من» تلاش می‌کند

شرکت توزیع نیروی برق گیلان برای گسترش بهره‌مندی از اپلیکیشن «برق من» تلاش می‌کند

هاتف‌خبر – روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از تلاش برای توسعه و گسترش بهره‌مندی ذی‌نفعان از خدمات اپلیکیشن «برق من» خبر داد.
به گزارش «هاتف‌خبر» مطابق برنامه‌ریزی معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان بازدیدهای دوره‌یی و منسجم از «میز خدمت» در امورها و ادارات اجرایی این شرکت در دست انجام است.
این گزارش حاکی است که هدف اصلی بازدیدهای یاد شده تاکید بر آگاهسازی مراجعان در زمینه‌ی خدمات اپلیکیشن جامع و کاربردی «برق من» و اجرای طرح ملی «برق امید» است و همچنین تلاش می‌شود تا با گسترش فرهنگ استفاده از این اپلیکیشن همه‌ی خدمات شرکت توزیع نیروی برق به صورت غیرحضوری به مشترکان برق ارائه شود، تا رسالت و وظیفه‌ی اصلی صنعت برق و شرکت توزیع نیروی برق استان که پاسخگویی بهتر و ارائه‌ی باکیفیت خدمات به ذی‌نفعان است، محقق شود.


روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان همچنین گزارشداد که مطابق بازدیدهای میدانی جواد بیدی معاون فروش و خدمات مشترکین این شهرکت به همراه بهروز عادلی مدیر دفتر نظارت بر خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان با مراجعه‌ی حضوری به امورهای اجرایی توزیع برق استان از «میزخدمت» مستقر در این واحدها بازدید کرده و راهکارهای عملی لازم برای تسهیل خدمت‌رسانی به ارباب رجوع و مراجعان ارائه شده و به پرسشهای موجود هم در زمینه‌ی اجرای طرح «برق امید» و اپلیکیشن «برق من» پاسخ داده شد.
همچنین اعلام گردیده است که مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان می‌توانند سامانه‌ی برق ایران «اپلیکیشن برق من» را از طریق سایت این شرکت یا سایت «برق امید» و یا «کافه بازار» دانلود و نصب نمایند و با ثبت شماره‌ی شناسه‌ی ۱۳ رقمی اشتراک برق خود از مزایای این نرم‌افزار جامع خدمت‌رسان بهره‌مند شوند.

پاسخی بگذارید