زندگی زیباتر می‌شود، اگر به اندازه‌ی برگهای پاییز  برای هم‌ بهترین را آرزو کنیم.
الزامات درجه‌بندی مجاری عرضه‌ی سوخت تبیین شد

الزامات درجه‌بندی مجاری عرضه‌ی سوخت تبیین شد

   هاتف‌خبر – معاون فنی و عملیاتی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه‌ی گیلان، روز چهارشنبه‌ی گذشته در نشست درجه‌بندی جایگاه‌ها و مجاری عرضه‌ی سوخت، الزامات این درجه‌بندی را اعلام کرد.
به گزارش «هاتف‌خبر» از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه‌ی گیلان، مهدی عاطفی تقید به کار، نگاه مثبت و اخلاق حرفه‌یی(تخصص، دانش و تجربه‌ی کاری) را مهمترین الزامات افراد تیم درجه‌بندی عنوان کرد و گفت: اشخاصی که برای درجه‌بندی مجاری عرضه در قالب تیم درجه‌بندی اعزام می‌شوند باید غیر از تسلط به دستورالعلمهای مرتبط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران آگاهانه مالکان جایگاه‌ها را برای ارتقای سطح کمی وکیفی خدمات، یاری کنند.
معاون فنی و عملیاتی این شرکت سوخترسانی ایمن و به موقع به مردم را از اهداف طرح درجه‌بندی و امتیازبندی مجاری عرضه دانست که در دو مقطع زمانی ششماهه در پایان شهریور و پایان اسفند انجام می‌شود.
وی با اشاره به مهمترین اهداف طرح درجه‌بندی که با اعزام کارشناسان فنی و کیفی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در جایگاه‌ها انجام می‌گیرد بر تشویق جایگاهداران برای ارتقای سطح خدمات ارائه شده و ایجاد انگیزه در آنان برای ارتقای امکانات موجود در مجاری عرضه برابر ابلاغ کارفرما(شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی) تصریح کرد.


طرح درجه‌بندی جایگاه‌ها از اهرمهای نظارتی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که براساس الزامات ودستورالعملها درجه‌ی جایگاه‌ها اعم از ویژه، یک، دو، سه و … مشخص می‌شود و کارمزد فروش فرآورده‌ها نیز بر اساس آن انجام می‌گیرد.
رعایت اصول فنی، ایمنی، بهداشت و محیط زیست، کیفیت فرآورده‌، دسترسی به اطلاعات و موارد طرح تکریم ارباب رجوع، ارائه‌ی خدمات رفاهی و … اعم از سرویس بهداشتی و نمازخانه از جمله مواردی است که در این کارگروه‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

پاسخی بگذارید